Stay connected kay? ^^

21 Julai 2015

Cerita Raya.....

Amacam raya? Seronok? Serbu rumah terbuka? Makan banyak? Dapat banyak duit raya? Ooo.. alkisah pada 16 Julai 2015.. (amboi ayat berbunga-bunga) Yun Sing join conference untuk pertama kalinya dalam hidup. Tulah yang berhari-hari tak berupdate.. maafkan tuan hamba..


Conference yang selama 4 hari 3 malam ini bertempat di UUM, Kedah.. ni la tempat pendaftarannya. Kawasan yang dikelilingi oleh kehijauan alam semula jadi :)


Inilah kucing di kantin universiti tersebut. Memang tersangatlah comel.. Akhirnya percubaan menangkap gambar kucing berjaya (yeshhh!)


Banyak juga gambar kucing yang blur sebab kucing-kucing tu memang aktif sangat.. takleh duduk diam.. terkejar-kejar nak ambil gambar yang cantik, kononnya saintifik dan professional sikit..


Orang ke sana join conference, mencari kawan dan kenalan.. Yun Sing pula berkenalan dengan kucing.. hahaha~ (ye, pakai seluar sekolah.. so? banggalah dengan sekolah sikit ^^) [Once A Georgian, Forever A Georgian]


Banyaknya kucing yang berlainan jenis dapat.. ye.. memang banyak pun.. inilah sebahagian daripada budak-budak tu.. banyak tak? :3 Kekadang kucing pun boleh jadi makhluk yang menakutkan bila kita makan dekat kantin dan mereka tiba-tiba terpa nak makanan..


Asrama.. miss this place, dua tahun yang lepas pernah datang sini, join pertandingan peringkat kebangsaan.. tak sangka akan kembali ke sini.. dikelilingi kehijauan alam sekitar.. asraama pun kucing ada.. setiap malam tu dengarlah bunyi kucing.. lepas tu mesti diiringi dengan jeritan..... hahahaha bangun pagi-pagi suka duduk dekat tangga, main dengan kucing~


Inilah ahli-ahli kumpulan 3, Eagles :) (Gambar rembat dekat profile facebook), nanti takde gambar manusia kata Yun Sing ni gila pula, join conference tapi interasi dengan kucing xD

Bersambung..... :)

3 ulasan:

  1. wah jauh confrence di uum tu...semoga banyak ilmu yg diraih...kucing2 pun banyak masuk u heh..heh..

    BalasPadam
  2. Hai yun sing,
    dalam gambor tu yang mana yun sing ???? :)

    BalasPadam