Stay connected kay? ^^

17 November 2013

Birthday GA Sponsor by Diera Tekikushika

Hai.. =) Gembira sangat.. akhirnya impian tercapai juga..

Baru tau benda tu namanya menu tab.. hadoih.. dok cari tutorial tak jumpa xD

Saya dok menang hadiah GA semua tak tahu nak post gambar dekat mana..

Ini saya menang dua bulan yang lalu kalau tak silap saya laa..


LYS itu singkatan nama saya ya =)


Sponsor balut berlapis-lapis.. bila buka nampak sampul tu ingatkan dapat duit raya skali xD


Bukan saja-saja nak ungkitkan perkara yang sudah lepas tau..

Saya ingat ada satu GA itu saya menang.. Kan ada sesetengah penganjur yang letak adab menuntut hadiah,

"Assalamualaikum.. Saya pemenang GA blablabla....."

Ada satu ayat.. lebih kurang macam ini laa..

"Saya akan membuat post..."

EEEEE tak ingat xD

So saya update laa =)

1 ulasan:

  1. hehe. balut berlapis-lapis sebab takut rosak. =) Tahniah !

    BalasPadam