Stay connected kay? ^^

06 Februari 2014

Bird SHIT

Hallo :) Ini schedule post ya xD Kebanyakan post dekat sini schedule sebab minggu persekolahan.. tak setiap hari buka laptop ^_^" So......... *senyum* *bunyi penampaq*


Kenapa BIRD SHIT? Hahaha.. ianya isu hangat sekarang :3 Hari Selasa masa PJPK, kami duduk bawah pokok.. cikgu dok ajar tiba-tiba sesuatu jatuh dekat seluar saya.. ingatkan pinecone ke apa la kan.. masa ambil tuh.. eeeeeeeeeeeeeeeeeeee..... Macam TAIK je xD


Habis semua daun yang gugur saya kutip jadikan tisu T_T Tak cukup lagi !! Dua lagi jatuh atas buku teks PJPK.. ARGH!! Nasib baik bku teks.. kalau buku latihan mau saya raung satu dunia T_T Dok maki hamun burung-burung tuh macam depa faham kan.. Cikgu pun macam.. "ye, Yun Sing? Kenapa? Ada masalahkah?"


Sampai hari ini orang yang duduk di sebelah saya akan gelak bila nampak muka saya sebab ini xD Dan kami dah mula terpengaruh dengan 'BIRD SHIT'.. boleh pula dok fikir.. bird shit terhasil daripada apa.. Bird shit + Sun Ru -(heat)-> ? Hahaha.. Bird shit + Yun Sing -(heat)-> ? Hahaha.. berapa kepekatan dia pun jadi persoalan.. memang gile betul -_-

5 ulasan:

  1. tak pasal² kena bird shit kann

    BalasPadam
  2. Kesiannya.
    Dan wow, sampai nak buat kajian.hahaha.. XD

    BalasPadam
  3. Alaa sian dia...take care okay...

    BalasPadam
  4. ahahaha lawak ah bird shit :P
    hikhik

    BalasPadam
  5. Jangan risau, kita pun pernah kena! >.< Eiii yecks hahaha menci tau bila ingat balik

    BalasPadam