Stay connected kay? ^^

01 Januari 2016

Selamat Tahun Baru 2016

Setelah sekian lama (beberapa hari) menyepi,... (ayat skema) Minta maaf, asyik hilang muncul hilang muncul. Beberapa hari ni ada hal sikit, prepare untuk satgi. Harapnya semua berjalan dengan lancar.. Ok cut the crap, entri ni bukannya nak bagi korang pening fikir apalah yang dia sibuk sangat.. satgi ada apa ye? Tapi untuk wish uolls selamat tahun baru :p

Tahun demi tahun berlalu. 2015 sudahpun meninggalkan kita. Segala salah silap mohon dimaafkan ya. Ok, wishing you alls a blessed and fruitful 2016 ^^ Semoga berjaya dalam hidup - yang belajar dapat lulus dan grad dengan result yang cemerlang, yang bekerja serasi dengan rakan sekerja dan dapat dinaikkan pangkat :p , yang berniaga perniagaan semakin maju, semua orang dimurahkan rezeki.. okok.. kalau diteruskan memang satu entri tak cukup nak scroll..

Entri ringkas ni saja je nak bagi nampak masih wujud (err..) ok.. nak sambung buat kerja.. entah pagi ni dapat tidur atau tak.. Tak sangka Yun Sing akan menggunakan detik-detik terakhir 2015 dan detik-detik permulaan 2016 untuk membuat kerja yang tertunggak (haa padan muka nak sangat banyak kerja kan) Ok here we go.. bye ;)


Tempek gambar lama satu, kenangan lama yang akan dikenang xD

6 ulasan:

  1. Yes fruitful 2016 Godwilling. Happy new year Yun Sing

    BalasPadam
  2. buat tugasan harian moralll!!!

    BalasPadam
  3. SELAMAT TAHUN BARU YUNSING WAH DH SEMAKIN REMAJA GADIS NI...

    BalasPadam
  4. Selamat Tahun Baru :)

    http://seronoknyermelukis.blogspot.my/2016/01/lawak-tahun-baru-2016.html

    BalasPadam
  5. Selamat tahun baru 2016 yer... Moga sukses selalu dan buat yang terbaik untuk SPM nanti ^-^

    BalasPadam