Stay connected kay? ^^

03 Januari 2016

Fruit salad epic fail

Pernah sekali masa cuti sekolah ni Yun Sing mengidam (ceh mengidam) salad buah. Jadinya, dengan segera Gama diserbu, serbu tanpa membuka pintu peti sejuk dahulu. Akhirnya, sampai-sampai dekat Gama jadi blur taktau nak beli apa sebab tak tau kat rumah ada buah apa. Tak ke naya? Kalau tak silap.. haritu nampak epal.. Kalau tak silap ni, kalau tak silap tu.. Kalau tak silap semuanya. Akhirnya balik rumah apa pun tak ada. Inilah hasilnya xD


Buah tomato + raisin pastu boh fruit salad. Gaul :3

Konklusinya, sebagai pengajaran, kita tidak sepatutnya bertindak terburu-buru mengikut nafsu makan ye.. hahaha hidup -_-

8 ulasan:

  1. okaylah tu...nampakk jugak hasilnya...still nampak sedap untuk dimakan..
    tetiba teringat pai ayam yg tak jadi ari tu...sob6
    T^T

    BalasPadam
  2. MAKAN SAJALAH APA YG ADA TU YUN SING.

    BalasPadam
  3. hah , lain kali cek dulu ... hehehee . baru je tadi mkn salad sayur ...

    BalasPadam
  4. hehehe.. mana epalnya yun sing..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sudah masuk perut mak bila Yun Sing sampai rumah xD

      Padam
  5. hahaha.. tak pa.... sedap jugak tu.. ^_^

    BalasPadam
  6. Alahai, kesiannya... apa pun dapat gak makan ^-^

    BalasPadam