Stay connected kay? ^^

17 November 2018

Drama review : Perfect Wife

Image result for perfect wife drama

Sypnopsis:

Watak utama ni pekerja kat firma peguam. Beliau seorang wanita yang bekerjaya dan tabah. Suatu hari, beliau bertemu dengan seorang perempuan yang baik sangat padanya. Makin difikir makin pelik jadinya. Wanita tu nak sangat depa sekeluarga pindah ke rumah mewahnya yang besar dengan sewa yang murah. Pastu suami watak utama ni curang kat dia dengan wanita lain kat luar. Banyak yang berlaku dan ianya seperti ada kaitan dengan wanita yang sewa rumah kepada mereka ni. Apakah kaitan wanita ni dengan keluarga mereka? Dan apakah yang berlaku seterusnya? Adakah suami isteri ni terus bersama demi anak-anak atau bercerai? Siapakah dalang di sebalik semua kejadian pelik ini dan apakah motifnya?

------

Nak tau , tontonlah drama ni. Sebenarnya drama ni ada dimasukkan unsur penyakit mental ni. Ha, dengar penyakit mental, ada tak rasa nak tengok tu timbul sikit? Hahaha~

So far sy rasa sy bagi rating 3/5 drama ni. Filem ni origin dari Korea. Tapi drama ni sy tonton kat app, tak tau pula mana nak cari online. Kalau ada yang berminat, google ja ya. Atau lain kali kalau sy ada jumpa link nak tonton drama ni kat mana-mana, sy share kat sini.

Ada tak sesiapa yang dah tonton drama ni? Cer share pengalaman korang dan komen tentang drama ni kat bahagian komen ya~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan