Stay connected kay? ^^

17 April 2014

Tolong bagi cadangan...

Hai :)

Saya nak tanya ni.. rasanya apa jenis kotak komen yang korang-korang yang komen blog ni prefer.. Sebab dulu saya guna embedded (terbenam).. then ada blogger yang kata baik guna pop-up window katanya sebab kalau line slow nanti pengomen bara dan blah camtu je..



So saya tukarlah.. sehingga harini. Tapi bila blogwalking saya rasa bila line slow, nak komen guna pop-up window, masa nak tunggu kotak komen kecil tu load memang bara. Lepas enter nak tunggu tengok kalau-kalau ada mesej "ulasan anda telah disiarkan" etc. tu memang memeningkan kepala. Kalau embedded yang guna penyederhanaan ulasan memang terus ok dan bye-bye je..

Kalau guna embedded, boleh reply komen.. kalau guna pop-up window memang bagi bara aa.. nak reply komen pun macam serabut semacam dengan @manusia... blablabla.. serabut kan.. huhuhu.. kalau nak guna kotak komen google+ ke apa-apa korang rasa camna pula? Ada apa-apa cadangan tak?

Yang memerlukan kerjasama,
Cik empunya blog yang pening.

(Hehehe)

9 ulasan:

  1. sha rasa better guna pop window..

    BalasPadam
  2. Guna embedded je syg, hehehe saya guna yg tu je..

    BalasPadam
  3. dulu saya guna pop up. tapi dah tukar kepada embedded sebab senang nak reply komen blogger lain.. :)
    Up to you lah. Bagi saya, embedded tu best dan lawa.. hehe

    BalasPadam
  4. ikut prioriti dan tumpuan berblog la.. macam saya, dari dulu lagi suka sangat dengan komen yg boleh reply. dulu sebelum fungsi embeded yg boleh reply tu wujud kat template default, merata saya cari tutorial macam mana nk buat boleh reply komen. sekarang, blogspot dah wujudkan fungsi tu walaupun dalam default template, saya x fikir panjang dah, terus guna.

    BalasPadam
  5. kak ni mmg xreti bab2 gini jadi xdptlah nk menolong...

    BalasPadam
  6. Kite direview oleh blogger yg sama bukan? Dia pun suruh tukar pop up window juga tapi saya degil sebab susah nak reply. Haha.xD

    BalasPadam
  7. Saya guna embedded.. :)

    BalasPadam
  8. guna embedded lagi okay kot. sebab sikit nak kmoen . hehe

    BalasPadam
  9. guna mcm ni pun ok.. sgt2 ok tau. tak suka komen guna G+ tu sbb loading lama

    BalasPadam