Stay connected kay? ^^

26 Oktober 2015

Penang Lee Jetty

Entri sambungan [Penang Chew Jetty] dan [Penang Tan Jetty]. Kali ini Penang Lee Jetty pula.. boleh baca versi English di [Penang Lee Jetty]. Biar gambar berbicara :)

Pintu masuk

Dua manusia ni la yang sembang dalam Hokkien dan bila kami nak baik diaorang kata "Perempuan dah balik" Hahaha pulok duh.. Kalau nak sembang pasal hasil tangkapan, cakap kuat tak pa, ni cakap pasal orang tu cakap kuat juga, tak perlu duh hahaha

Permandangan dari Lee Jetty :)

Penang Lee Jetty

Walaupun tak ada apa sangat yang menarik, tapi best juga jalan-jalan masuk situ, tengok seni bina rumah mereka. Best, dah sampai ke belum, korang yang baca ni? ;)

7 ulasan:

  1. CANTIK SEKALI PEMANNDANGANNYA...

    BalasPadam
  2. k.el belum lg..duk lalu situ je..heheh
    nti ys kita pi sekali lah no

    BalasPadam
  3. tak pernah sampai lagi...

    BalasPadam
  4. Lee Jetty cem hambar sket kan ? Chew yang best..

    BalasPadam
  5. Zumal pun belum sampai lagi...

    BalasPadam