Stay connected kay? ^^

01 Oktober 2014

Pisang Berbuah Dua Kali


Terdelete komen lagi..

10 pula tu :(

So sorry T-T

komen-komen daripada blogger http://calrasepatrick.blogspot.com/ hilang dalam satu klik..

*facepalm*

Nota:
Awak, jangan stress ye.. hahaha.. (bunyi macam tak bersalah je *facepalm*) Biasalah, budak nak PT3 ni mamai sikit waktu pagi (eh boleh gitu?) Jangan sebab ni stress tau xD Nak PT3 dah :p

Maaf.. *bow bow*

23 ulasan:

  1. takpela...nak buat camne...dah lepas pon...jadikan pengajaran yer...^_^

    BalasPadam
  2. Saya komen sini nie.. jangan terdelete lagi tau hehe... =P

    BalasPadam
  3. akk pun pena kena. geramnyyaa timee tuu ><

    adik, thank yoou~ ^^

    Aina Akmal : Thank you Sweetheart

    BalasPadam
  4. alolo.. senang je.. cuba check kt email.. mesti comment tuu tersmpan kt email ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah set bagi tak masuk e-mail :(

      Padam
  5. Cheq da follow di sini..

    BalasPadam
  6. Alala.....Cuba ikut ape yg Cik Nadyya komen....leh recover rasanya

    BalasPadam
  7. haha kesian adik tu :P singgah klik iriz..jangan delete komen akak tolonggg haha

    BalasPadam
  8. Zumal pun selalu terdelete komen sebabnya zumal pakai touch skrin kekadang terkena perkataan delete tu terus dia delete tanpa notify betul ke nak delete...

    BalasPadam
  9. Moga nanti ada notify, are you sure want to delete this comment? En. Google moga fahami ^_____^

    BalasPadam
  10. lagi? aikk byk kali sgt da ni terdelete ni..

    BalasPadam
  11. hhaha. pun bolehh. takpee2. pahamm

    BalasPadam
  12. Tak tersengaja kan dik Yun Sing...sabar yer dik...

    BalasPadam
  13. jgn seteres...saba..sabar :-)

    BalasPadam
  14. Haha mamai nak p sekolah tapi nak approve komen.

    BalasPadam