Stay connected kay? ^^

23 Ogos 2014

CPUV ke-22


Seperti biasa, thanks Nuffnang bagi CPUV baru.. and thanks bagi yang singgah.. juga terima kasih daun keladi bagi yang rajin klik iklan.. hehee ^^ Selalu ikaln tak nak keluar masa nak buat entri CPUV =,= So tak adalah gambar rupa iklan itu.. *sedih* haha..

17 ulasan:

  1. Wahh tahniah dik Yun Sing...singgah blogwalking di pagi sabtu...

    BalasPadam
  2. tahniah dear... mama pun melekat satu tu

    BalasPadam
  3. thanks Yun Sing sudi singgah blog k.shida :)

    kak shida pn dapat cpuv HP PC ni :)

    BalasPadam
  4. Nape kaka Nad takdapat ni T.T Dah lama tak dapat tau sedih je

    BalasPadam
    Balasan
    1. Takpe, esok lusa dapat lettew :)

      Padam
  5. Nak jugak sekali sekala kita klik iklan tapi selalu yang ada cuma churp2 je... Kalau ada sure kita akan buat....anyway, selamat berjaya ye YunSIng

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan.. sekarang iklan macam jarang keluar je kan..

      Padam
  6. Tahniah.. Bertambah-tambah rezeki..

    BalasPadam
  7. wahhh bestnye dah 22 cpuv dapat...akak baru dapat my very first one a few days ago.... tahniah...masyuk222! :D

    BalasPadam
  8. Wah bestnya bnyk on going :)

    BalasPadam
  9. amboiii, meriah cpuv dia tu...tahniah :D

    BalasPadam
  10. congrats.. dh klik HP lappy

    BalasPadam