Stay connected kay? ^^

19 Ogos 2014

Lirik Maafkanlah Aku - Asfan [Full]

Maafkanlah Aku- Asfan


Lama sudah ku mencari bayang-bayang mu,
Yang hilang bertahun-tahun yang makin rapuh,
Bila tersedari atas kesilapan diri ku,
Ku lupakan cerita lama dan terus kembali.

Maafkanlah aku bila aku melukai hati mu,
Mungkin juga kita yang terlupa,
Siapakah diri ini bila tiada lagi,
Ku sedari,
Kisah ini terhenti,
Cubalah fahami cinta ini memerlukan kau dan aku.

Tidak terdaya untuk ku menanggung rindu,
dah tidak terdaya aku melepaskan mu,
Bila tersedar di atas kesilapan diri ku,
Ku lupakan semua dan kembalilah.

Ooohhhhhh..

Maafkanlah aku bila aku melukai hati mu,
Mungkin juga kita yang terlupa siapakah diri ini,
Bila tiada lagi ku sedari kisah ini terhenti,
Cubalah fahami cinta ini memerlukan kau dan aku...

Ooohhhhhhh....

Maafkanlah aku bila aku melukai hati mu,
Mungkin juga kita yang terlupa siapakah diri ini.

Maafkanlah aku bila aku melukai hati mu,
Mungkin juga kita yang terlupa siapakah diri ini,
Bila tiada lagi ku sedari kisah ini terhenti,
Cubalah fahami cinta ini memerlukan kau dan aku...

Ooohhhh...
Dan aku...
Maafkanlah aku...
Maafkanlah aku...
Maafkanlah aku...

Entri berkaitan:

6 ulasan:

  1. Macam best ja lgunya. Nak dengar tpi kedekut kuota. Acenoo tu? Hehe..esok nak try dgar lah lagu ni :)

    BalasPadam
  2. Suka dengar lagu ni...best sangat..

    BalasPadam
  3. best lagu ni.. ost RA200% pulak. YS patut dengar lagu ni ayda yg nyanyi. best gak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Siyes? Nak try dengar argh ^^"

      Padam