Stay connected kay? ^^

28 Ogos 2014

Step by Step


Akhirnya habis blogwalking sekali.. hehehee.. Lepas ini nak publish komen yang sudah mencecah 200.. maaf ye, korang komen banyak-banyak tapi berminggu-minggu tak berpublish.. hehee.. hwaiting! On the way!! *sambil berlari*

*pecut*

*hilang dari pandangan*

(hehee)

19 ulasan:

  1. wah..200 banyaknyaaa...caiyok caiyok YS

    BalasPadam
  2. Hai run sing! Eehhh salah....hai Yun Sing thanks tau sudi follow blog akak Jm. Wowww ramainya peminat sbb komen beratus2 nk approve heeee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha tak runsing dah lepas baca lawak akak :p

      Padam
  3. Wawa datang follow sini Yun Sing :D

    BalasPadam
  4. fuhh mesti lega kan..farah dok pelan2 kayuh nie..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu ^^" Gambateh! Fighting~! :D

      Padam
  5. Hey there! Nice blog.. :) Visit my blog k..

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. Haha.. ehem. ehem. betul tu.. *batuk* uhuk uhuk.. hahaha.. ada la.. buat homework xD

      Padam
  7. kaksha pun tengah blogwalking yang baru2 hapdet... dari pagi tak habis.... ohhhhwooohoooo

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan.. kalau ikutkan, blogwalking memang tak pernah habis ^^"

      Padam
  8. terima kasih datang blogwalking ^^,

    BalasPadam
  9. haha,,lama tak nampak yun sing...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ek? Lama ke? Update je setiap hari ^^

      Padam
  10. Saja komen banyak2 kasi yun sing semangat nak PT3 :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha ^^ Thanks ye :) Tapi.. apa kaitannya komen dekat blog dengan PT3? xD

      Padam
  11. sama la.. kak nina xpernah nk publish komen lama2 sbb xbw blog org komen tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sekarang buat style baru.. komen dan bookmark blog pengomen lain kali baru terjah.. kalau tak, pysko weyh tengok banyak-banyak xD

      Padam