Stay connected kay? ^^

23 Ogos 2014

Harini Jumaat..

Me: Ye.. harini sekolah so harini Jumaat ye..
Kawan: Harini Sabtu..
Me: Eh, bukan! Harini Jumaat!!
Kawan: Arghh!! Harini Sabtu!! Kita datang sekolah!! Huarghh!! Harini Sabtu!!
Me: JANGAN BUAT AKU STRESS BOLEH TAK? Harini JUMAAT xD

Ni.. stayback buat video bersama Sun Ru dan kawan-kawan lain yang dijemput.. pastu semua dah balik, kami pun pack pastu kelik hehee.. takkan nak bermalam kwot kan.. haha.. dalam perjalanan balik singgah kedai beli batch.. terus lapar pergi makan..

Tengah tunggu bas sempat lagi buat komedi.. haha.. gambar sedutan video xD

Venue: Penang 1st Avenue 4th floor - Magic Kitchen

Muka takleh blah tengok makanan xD

Buat comel =,="

Fish n' Chips dan "the honeydew one" Haha.. lupa nama dia.. ingat Set C ke D je.. Lupa nak snap gambar dulu.. lapar giler.. licin dah baru ingat snap xD

Balik rumah terus landing.. Malam tengok The Voice of China.. homework tak sentuh pun.. (memang takleh sentuh.. tertinggal kat sekolah..)

Dengan bangganya, "Ok, saya bawa balik 3 buku ni.. kena buat bagi habis malam ni juga!" *letak homework atas meja* *masuk buku lain dalam locker..* *terus capai beg dan jalan* bye-bye homework.. harapnya tak hilang homework tuh T_T

Entri backdated

12 ulasan:

  1. hari ni dh isnin...happy di sekolah ya...

    BalasPadam
  2. ini kesian..hehe cumel awk :)

    BalasPadam
  3. Hehe sabo jela baca. Dah siap homework belum?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ehem ehem.. *lari pergi tarik beg*

      Padam
  4. Alah...lain kali jangan lupa snap tau.

    BalasPadam
  5. Aduhai, gambaq I banyak sangat tu~

    BalasPadam
  6. hahaha.. muka tu lawak. lama tak pi 1st avenue

    BalasPadam
    Balasan
    1. ^^" pi 1st Avenue untuk satu tujuan je pun.. (tengok wayang) xD

      Padam