Stay connected kay? ^^

06 September 2014

Kejar-mengejar

YARRRRGH!!

Apalah yang dah jadi...

...

Lama tak update blog..

Sedang main kejar-kejar dengan masa ni.. dengan batuk effect demam yang setia dengan diri *bhahaha* dengan segala-galanya dalam dunia.. bhuahaha.. Baru malam ini settle.. yeay banyak nak kena backdate entri ni.. tapi.. nak taip apa pun semuanya jadi serba tak kena.. haha malas lettew xD

Ye, memang kejar masa pun.. zaman childhood pun nak dikejarnya.. (adalah yang berlaku) muehehe..

Chao dulu.., nak buat entri xD

12 ulasan:

  1. Selamat kejar-mengejar yer. Hehe ^_^

    BalasPadam
  2. kejar dia (upin ipin)

    www.nasznadzeri.com

    BalasPadam
  3. Salam 1Malaysia..and telah ditag untuk VBA's,tahniah...http://kenny977.blogspot.com/2014/09/versatile-blogger-award.html

    BalasPadam
  4. laaaa cian die demam..huhu

    BalasPadam
  5. xpe..slow2 yer..jgn pksa2 diri :)

    BalasPadam
  6. Semoga cepat sembuh dik Yun Sing....

    BalasPadam
  7. alamak, lupa lak nak cakap. semoga cepat sembuh dear :)

    BalasPadam
  8. Akak pun sama.
    Update skali banyak..
    Kadang xde lgsg.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dulu pun ada masalah yang sama.. sebab tu sekarang buat auto-publish banyak-banyak bila ada idea xD

      Padam
  9. tau xapa.. malas nk taip. idea semput

    BalasPadam